Bezwaar tegen gevelreclame Hogan Lovells ingetrokken
 < fotomontage  < gerealiseerd logo
De vereniging heeft op 29 augustus 2017 een bezwaarschrift ingediend tegen de omgevingsvergunning die aan Hogan Lovells is verleend voor het plaatsen van een gevelreclame op het Atrium. Ook acht buurtbewoners hebben bezwaar ingediend. Een reclame-uiting moet een ingetogen chique uitstraling hebben en terughoudend in omvang, kleur en lichtniveau zijn. De productinformatie in de vergunningaanvraag was onduidelijk over de kleur en de verlichting. De vrees bestond dat de reclame hinderlijk en aandachttrekkend voor de bewoners van de Prinses Irenebuurt zou zijn, vooral 's avonds en 's nachts. De bezwaren zijn op 13 december 2017 ingetrokken, nadat afspraken waren gemaakt over het verminderen van de luminantie en het toepassen van een dimmer. De luminantie zal worden verminderd zoals uiteengezet in een brief van het bedrijf Haaxman Lichtreclame van 10 november 2017. Ook zal een dimmer aan de installatie worden toegevoegd. Op 17 februari 2018 is het logo geplaatst.
Criteria voor gevelreclame in de Zuidas